Witamy w sklepie www.proalia.com.pl
Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu:
Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych produktów przez Pro Alia Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, ( PRO ALIA Sp. z o.o ul. Piłsudskiego 17/4 35-103 Rzeszów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego poprzez XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego ul. Czerniakowska 100, 00 - 454 Warszawa pod numerem KRS 0000587644, o kapitale zakładowym w wysokości 30 000,00 zł , posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 5342511315 , która dokonuje w ramach Sklepu sprzedaży Towarów lub świadczenia usług, z którym Użytkownik może kontaktować się pod adresem info@proalia.com.pl
UWAGA
Odbierając paczkę od kuriera zwróć uwagę czy przesyłka (opakowanie i wnętrze) nie jest uszkodzone. Jeżeli jej stan budzi jakiekolwiek wątpliwości, proszę spisać protokół szkody/ubytku (kurier dostarczający przesyłkę ma obowiązek na twoja prośbę spisać protokół szkody - odpowiednie formularze ma kurier) - wówczas wiążący protokół szkodowy będzie można spisać w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki.
Brak wiążącego protokołu szkody spisanego w momencie dostarczenia przesyłki, potwierdzonego przez świadka, jakim staje się pracownik firmy kurierskiej może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie.
Odbierając paczkę z paczkomatu zwróć uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. Jeżeli zauważysz uszkodzenie, koniecznie poinformuj nas o tym fakcie oraz pokaż uszkodzenie paczki do kamery umieszczonej w paczkomacie. Film z odbioru paczki jest podstawą do zgłaszania ewentualnych reklamacji w firmie Inpost sp. z.o.o.
Jeżeli spiszą Państwo protokół szkody proszę nas o tym poinformować wysyłając informacje do nas
W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących zamówienia, prosimy o kontakt.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń sprzętu mogących mieć związek z dostawą, w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zaleca się ich zgłoszenie w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem info@proalia.com.pl (zgłoszenie reklamacji towaru kupionego drogą internetową) oraz w terminie do 7 dni bezpośrednio w firmie kurierskiej.